Zwroty i reklamacje
ZWROT
Zgodnie z prawem Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania towaru. Towar odesłany na zwrot powinien być w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w ramach zwykłego zarządu. Oznacza to, że odsyłany towar mógł być jedynie rozpakowany, przymierzony bądź też użyty aby zbadać jego funkcjonalność.
Podsumowując przed odstąpieniem od umowy Klient ma prawo:
![]() |
Odpakować produkt Rozpakować rzeczy z oryginalnego opakowania |
---|---|
![]() |
Sprawdzić / przymierzyć produkt Przymierzyć czy zakupiony produkt pasuje |
![]() |
Sprawdzenie jakości Stwierdzić brak istnienia mechanicznego uszkodzenia lub usterki |
Produkty przygotowane i wyprodukowane na specjalne zamówienie w tym etui z nadrukami, nie podlegają wymianie i zwrotowi.
Aby zwrócić towar należy wydrukować, wypełnić najlepiej drukowanymi literami i podpisać formularz zwrotu dostępny poniżej:
Zakupiony towar wraz wszystkimi elementami dodatkowymi, które wchodziły w skład zestawu (etui, kabelki, smycze, itp) z wypełnionym i własnoręcznie podpisanym formularzem oraz dowodem zakupu należy odesłać na adres:
![]() |
Sklep Torre GSM ul. Senatorska 6, 96-100 Skierniewice |
---|
Zwroty bez wypełnionego formularza nie będą rozpatrywane! Zwracany przez Klienta towar powinien zostać starannie zapakowany, tak aby zabezpieczyć go przed uszkodzeniem w trakcie transportu. Pieniądze zwracamy na podany w formularzu zwrotu rachunek bankowy w ciągu 14 dni. Zwrot towaru w przypadku zakupu na fakturę VAT nie jest możliwy.
WYMIANA
Klient ma prawo wymienić zakupiony, nieużywany towar w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. W przypadku potrzeby wymiany towaru prosimy wysłać wiadomość e-mail na adres:
![]() |
sklep@torregsm.com |
---|
W tytule prosimy wpisać: "Wymiana" i numer zamówienia. W treści maila link do produktu, na który chcemy wymienić zakupiony produkt, adres wysyłki i numer telefonu. W przypadku wymiany koszty przesyłki w obie strony pokrywa Klient. Prosimy o nie odsyłanie towaru zanim nie otrzymają Państwo informacji o dostępności towaru na wymianę.
REKLAMACJA
W przypadku stwierdzenia wady lub niezgodności za zamówieniem zakupionego produktu należy skontaktować się z naszym sklepem drogą e-mailową, aby zgłosić reklamację. Następnie reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym najlepiej drukowanymi literami formularzem reklamacji oraz dowodem zakupu należy odesłać na poniższy adres:
![]() |
Sklep Torre GSM ul. Senatorska 6, 96-100 Skierniewice |
---|
Reklamacje bez wypełnionego formularza nie będą rozpatrywane! Reklamowany przez Klienta towar powinien zostać starannie zapakowany, tak aby zabezpieczyć go przed uszkodzeniem w trakcie transportu. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki, o jej wyniku poinformujemy Państwa mailowo lub telefonicznie.
Uwaga! Nie odbieramy przesyłek wysłanych na nasz adres "za pobraniem" lub do paczkomatów.