Zwroty i reklamacje

 

ZWROT

Zgodnie z prawem Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od otrzymania towaru. Towar odesłany na zwrot powinien być w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w ramach zwykłego zarządu. Oznacza to, że odsyłany towar mógł być jedynie rozpakowany, przymierzony bądź też użyty aby zbadać jego funkcjonalność.

Podsumowując przed odstąpieniem od umowy Klient ma prawo:

Odpakować produkt
Rozpakować rzeczy z oryginalnego opakowania
Sprawdzić / przymierzyć produkt 
Przymierzyć czy zakupiony produkt pasuje
Sprawdzenie jakości 
Stwierdzić brak istnienia mechanicznego uszkodzenia lub usterki


Produkty przygotowane i wyprodukowane na specjalne zamówienie w tym etui z nadrukami, nie podlegają wymianie i zwrotowi.
Aby zwrócić towar należy wydrukować, wypełnić najlepiej drukowanymi literami i podpisać formularz zwrotu dostępny poniżej:

Zakupiony towar wraz wszystkimi elementami dodatkowymi, które wchodziły w skład zestawu (etui, kabelki, smycze, itp) z wypełnionym i własnoręcznie podpisanym formularzem oraz dowodem zakupu należy odesłać na adres:

Sklep Torre GSM
ul. Senatorska 6, 96-100 Skierniewice


Zwroty bez wypełnionego formularza nie będą rozpatrywane! Zwracany przez Klienta towar powinien zostać starannie zapakowany, tak aby zabezpieczyć go przed uszkodzeniem w trakcie transportu. Pieniądze zwracamy na podany w formularzu zwrotu rachunek bankowy w ciągu 14 dni. Zwrot towaru w przypadku zakupu na fakturę VAT nie jest możliwy.


 

WYMIANA 

Klient ma prawo wymienić zakupiony, nieużywany towar w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. W przypadku potrzeby wymiany towaru prosimy wysłać wiadomość e-mail na adres:

sklep@torregsm.com


W tytule prosimy wpisać: "Wymiana" i numer zamówienia. W treści maila link do produktu, na który chcemy wymienić zakupiony produkt, adres wysyłki i numer telefonu. W przypadku wymiany koszty przesyłki w obie strony pokrywa Klient. Prosimy o nie odsyłanie towaru zanim nie otrzymają Państwo informacji o dostępności towaru na wymianę.



REKLAMACJA

W przypadku stwierdzenia wady lub niezgodności za zamówieniem zakupionego produktu należy skontaktować się z naszym sklepem drogą e-mailową, aby zgłosić reklamację. Następnie reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym najlepiej drukowanymi literami formularzem reklamacji oraz dowodem zakupu należy odesłać na poniższy adres:

Sklep Torre GSM
ul. Senatorska 6, 96-100 Skierniewice




Reklamacje bez wypełnionego formularza nie będą rozpatrywane! Reklamowany przez Klienta towar powinien zostać starannie zapakowany, tak aby zabezpieczyć go przed uszkodzeniem w trakcie transportu. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania paczki, o jej wyniku poinformujemy Państwa mailowo lub telefonicznie.

Uwaga! Nie odbieramy przesyłek wysłanych na nasz adres "za pobraniem" lub do paczkomatów.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium